Bodrogi Éva a londoni Guildhall School of Music and Drama-n szerezte meg előadó-művészi diplomáját Susan McCulloch, Emma Kirkby és Nancy Argenta tanítványaként,majd művész -tanári diplomát kapott Schultz Katalintól.
A londoni Palladium Chamber Opera Company tagjaként számos barokk és klasszikus operaszerepet énekelt el a nemetközi társulatnál.
Együtt dolgozott többek között William Christie-vel, Christian Cirnyn-nel, David Roblou-val, Cathrine McCintosh-sal, Héja Domonkossal, Rácz Mártonnal, Németh Pállal, Tihanyi Lászlóval, Kamp Salamonnal, Rohmann Imrével, Strausz Kálmánnal, Hollerung Gáborral, a Budapesti Fesztiválzenekarral, a Magyar Rádió Szimfonikus Zenekarával, az Erkel Ferenc Kamarazenekarral, a Budapesti Vonósokkal, a Weiner–Szász Kamaraszimfonikusokkal, Musica Antiqua Austria-val, az Orfeo Zenekarral,az Ensemble Philipp-el, az Erdődy Kamarazenekarral, a Solamente Naturalival a Savaria Baroque-kal, az Aurae Musicale-val, a La Tempesta barokk együttessel, és a Balti Államok Kortárs Zenekarával.
Koncertezett többek között az Ax-An-Provance Fesztiválon, a Brno-i Nemzetközi Zenei Fesztiválon, a Bath-i Nemzetközi Zenei Fesztiválon, a „Silent Festival”-on Finnországban, a Pentecost, -és a Perla Musica Early Music Festival-on.
Több cd-felvételt készített a Naxos, a Hungaroton és a Gryllus Kiadó számára. A Hummel műveket tartalmazó album, melyet Héja Domonkossal készített, a „Choc” kitüntető címet kapta a „Le Monde de le Musique” francia szaklaptól.
Zenei élete másik fő pillére a kortárs zenéhez kapcsolódik. A főként Kurtág György műveit megszólaltató, Csalog Gábor és Kemenes András vezette Ludium Együttes tagja, a Horváth Balázs vezette Thrensemble Együttes gyakori meghívott szólistája.
Színházi munkái közül a Made in China című kortárs doku-operában, a Pesti Esti című színházi előadásban, valamint a Handel Operalia! nemzetközi projektben vállalt alkotói és közreműködői szerepet egyaránt. Harmadik éve rendezőként is részt vesz a Bük-Eckartsau-i Kulturális Fesztiválon.
A Barefoot Musicians kortárs zenét játszó nemzetközi csapat alapító tagja. (Művészeti vezető Koltai Katalin, Junior Prima-díjas gitárművész). Az együttes fő profilja a magyar és külföldi fiatal zeneszerzők műveinek bemutatása, nevükhöz számos ősbemutató kötődik. Az együttes olyan nevekkel készít közös produkciót, mint például Szalóki Ági vagy Herczku Ágnes énekművész, Gyabronka József, Hegedűs D. Géza, Láng Annamária színművészek, Lukács Miklós, Dresch Mihály jazz muzsikusok, Nikola Parov zeneszerző, a jelmeztervező Nagy Fruzsina, vagy a Katona József Színház dramaturgja, Török Tamara.
Kónya István lantművész (szül. Nagykanizsa) a szombathelyi Tanárképző Főiskolán kapott történelem-ének tanári diplomát 1985-ben, majd a Liszt Ferenc Zeneművészeti Főiskola debreceni tagozatán folytatott gitártanulmányokat Tokos Zoltánnál. 1989-1994 között a Hágai Királyi Konzervatórium (Hollandia) barokk tanszakán tanult Toyohiko Satoh-nál reneszánsz- és barokklanton, valamint arciliuton és chitarronén. Az első magyar lantművész, aki lantdiplomával rendelkezik. Kamarazenei diplomáját 1996-ban ugyanott szerezte. Közben mesterkurzusokon vett részt Nigel North-nál és Stephen Stubbs-nál. Szólistaként, kísérőként és különböző zenekarok tagjaként Európa és Amerika számos országában koncertezik. 1993 óta rendszeresen tanít lantot hazai régi zene kurzusokon. 1996-1998 között a Szombathelyi Régi Zene Nyári Akadémia, 2006-2008 a Győri Nemzetközi Lant- és Gitárfesztivál, 2005-2009 a Savaria Régi Zene Műhely lanttanára és művészeti vezetője. 2010 óta a Csíkszeredai Régi Zene Nyári Egyetem lant- és gitártanára. Számos rádió, televízió műsor és hanglemezfelvétel közreműködője. Szóló CD-i: ’Három évszázad lantmuzsikája’, ’S.L. Weiss: Lantszvitek’, ’Rutafának három ága’ (Bognár Szilviával). Budavári Lantestek című koncertsorozatában több mint félszáz hangversenyt adott a Budapesti Történeti Múzeum Gótikus Termében. 2014-ben jelent meg 3 Lantkönyve (Európai Lanttörténet, Reneszánszlant Metodika, Reneszánszlant Antológia), melyekért elnyerte a Magyar Régizenei Társaság elismerő oklevelét is.